GRØNN MARKEDSFØRING OG KOMMUNIKASJON
Detaljer
7. - 25. jan 2021
Nettbasert
Pris: GRATIS
I dette kurset ser vi på psykologiske barrierer som bidrar til å forklare hvorfor det er så vanskelig å få til nødvendige endringer i holdninger og handlinger, samtidig som vi ser på strategier for å snakke om klima på måter som kan motivere oss til å endre oss.
Hva lærer du?
- Bidra i å planlegge og gjennomføre kommunikasjons- og markedsføringstiltak for synliggjøring av bærekraft i virksomhetens grønne produkter og tjenester.
- Oppstart: 7. januar 2021 (læringsplattformen Insendi åpner)
- Nettforelesninger i uke 2, 3 og 4: Mandager kl. 13-16
Første forelesning: 11. januar - Påmeldingsfrist: 3. januar
Kurset tilhører kursserien Bærekraft som konkurransefortrinn.
Greit å vite:
BI tilbyr nå seks frittstående kurs i to ulike kursserier:
Kursserie Bærekraft som konkurransefortrinn:
- Bærekraft som forretningsmodell og konkurransekraft (75 plasser)
- Bærekraftige strategier og Innovasjoner (75 plasser)
- Grønn markedsføring og kommunikasjon (75 plasser)
Kursserie Digital forretningsforståelse:
- Digital forretningsstrategi (85 plasser)
- Den Digitale Transformasjonen (85 plasser)
- Digital kommunikasjon og sosiale nettverk (85 plasser)
Undervisningen foregår online og består av webinarer og andre digitale læringselementer. Hvert kurs har en varighet på totalt 3 uker, med nettforelesninger på oppsatte tider.
De enkeltstående kursene gir ikke studiepoeng og det er ingen opptakskrav eller eksamen.