Oversikt kurs & studier

9apr

Master i Entreprenørskap og forretningsutvikling

  • Delvis digitalt/delvis ved studiestedet i Bodø

Til høsten kan du ta master i Entreprenørskap og forretningsutvikling (120 studiepoeng) ved Nord universitet samtidig som du jobber i Namdalen. Denne masteren er for deg som har Bachelorgrad eller tilsvarende grad av minimum 180 studiepoeng omfang. I tillegg må søkerne oppfylle et av de tre følgende krav til faglig fordypning: Økonomi og samfunn –…

Les mer »
24apr 12:00

STARTE OG DRIVE BEDRIFTSDAGEN 2024

  • Gratis

Starte og drive bedriftsdagen er et tilbud til deg som tenker på å etablere eller deg som nylig har etablert egen virksomhet. Brønnøysundregistrene, Patentstyret og Norid har siden 2013 sammen med lokale veiledere og 1.linjetjenester arrangert “starte og drive bedriftsdag” rundt om i Norge – nettopp for å inspirere og informere. Til nå er det…

Les mer »
26apr 09:00

Ansvarlig IP-strategi – en nøkkel til bærekraftig innovasjon

  • Webinar
  • Gratis

Webinaret arrangeres av Patentstyret. Det gjennomføres også fysisk i Oslo. Lær hvordan etisk og bærekraftig innovasjon kan gjøre bedriften din konkurransedyktig. Er det mulig å være bærekraftig og lønnsom i et internasjonalt marked? Med kunnskap om hvordan rettigheter til innovasjon kan brukes for å nå FN´s bærekraftsmål, kan du sikre bedriften suksess. En ansvarlig IP-strategi…

Les mer »
2mai 17:00

Etablererkurs Namsos vår 2024

  • Søren R. Thornæs veg 10, 7800 Namsos, møterom RIAN
  • 1100

Etablererkurs er et praktisk og effektivt tilbud til deg som ønsker å starte din egen bedrift. Kurset er en del av Etablereropplæringen i Trøndelag, og er et samarbeid mellom INAM, Proneo og Trøndelag Fylkeskommune. Etablererkurs passer for deg som: Har startet eller planlegger å starte din egen bedrift Har en god idè som du vurderer…

Les mer »
14mai 08:30

EMPLOYER BRANDING

  • Namdalshagen, møterom RIAN
  • 3600

Hvordan ønsker du være og fremstå som en attraktiv arbeidsgiver? Hvordan ønsker du å bygge ditt arbeidsgiver-omdømme? Det å ha et sterkt «employer brand» omfatter hvordan det arbeides med både relasjonelle og emosjonelle egenskaper, hvor de relasjonelle egenskaper omhandler bl.a. betingelser og goder, mens de emosjonelle egenskapene omhandler faglig utvikling, personlig vekst, bidraget til bedriftens…

Les mer »